Gedi̇ş

Tamaşada mürəkkəb münasibətdə olan qadın və kişi göstərilir. Onlar geyimlərlə əhatə edilmiş səhnədə dayanıblar. Hisslər və düşüncələr onların bədən hərəkətləri ilə və öz həyatı ilə yaşayan geyimlərin hərəkətləri ilə ifadə edilir.

“Gediş” sehrbaz və vizual sənətkar Kalle Nio tərəfindən səhnəyə qoyulub. Tamaşanın səhnəsində bir-birindən ayrı düşmüş, nağıl obrazları və illüziyalar dəryasında üzən cütlük göstərilir. XIX əsrin sehrbazlarının səhnə illüziyalarından ilhamlanaraq, tamaşa absurd yumor və faciənin bir-birini əvəz etməsi ilə sirli atmosfer yaradır. Sülh sirkin, sehrin, rəqsin, geyim dizaynının və vizual incəsənətin birləşdiyi unikal teatr təcrübəsini yaradır.

Paris gecələri

“Paris gecələri” tamaşaçıları keçən əsrin 30-cu illərin ehtiraslı arzular və gözəlliklə dolu coşqun varyete ab-havasına aparır. Tamaşa cəmiyyət tərəfindən rədd edilmiş fahişələrin və alverçilərin, küçədəki avaraların və gizli məşuqların həyatından xəyali anları üzə çıxarır. Tanınmış macar fotoqrafı Brassainin səciyyəvi dünyası ilə ilhamlanmış şəhvət, sevgi və tənhalıq gecəsi. Heyrətləndirici sirk artistləri, rəqqaslar və musiqiçilər keçən əsrin 30-cu illərin dekadent, lakin sevgi dolu gizli Paris gecələrini canlandırırlar.

Torpağın duzu

İsrailli Amos Kenanın nüfuzlu “Eyn-Haroda gedən yol” romanı əsasında yaranmış “Torpağın duzu” tamaşası ölkəsində baş vermiş hərbi çevrilişdən qaçaraq ən son müstəqil sığınacaq və deyilənlərə görə, müqavimətin son dayağı olan Eyn-Haroda qədər çatmış üsyançı bir romanistdən bəhs edir. Qəhrəmanın – simasız, adsız Bunraku kuklasının gözləri ilə tamaşaçılar müharibənin faciəvi dövrünü əks etdirən – minlərlə ton duzdan yaradılmış Yaxın Şərq mənzərəsi fonunda, miniatür şəhərin kağız küçələrində plastik sisternlərin yuvarlandığı səhnəsini seyr edirlər. Xüsusi quraşdırılmış kamera xırda dəstlərdən keçərək eyni zamanda çəkilmiş materialı şəhərin üzərində asılmış kinoekrana ötürür.

“Puppet Cinema” Teatrının yaratdığı “Torpağın duzu” tamaşasının zərif mexaniki rəqsi canlı film elementlərini və teatr sənətini özündə birləşdirir. Səhnə quruluşu daim mübarizədə olan ölkənin və həyat uğrunda mübarizə aparan insanların tarixindən bəhs edir. Tamaşa canlı olaraq səhnədə yarandıqca, dağıldıqca və yenidən qurulduqca, tamaşaçılar özünüqoruma ehtiyacının mövcud olduğunun və bizim azadlıq uğrunda apardığımız mübarizənin şahidi olurlar.

MoscowBoys

Prodüser Elşən Məmmədov ilə rejissor və xoreoqraf İqor Orşulyakın yaradıcı əməkdaşlığı nəticəsində ərsəyə gəlmiş layihə Rusiya səhnəsi üçün unikal bir tamaşadır.

Populyar “musiqiçinin zarafatı” janrından uzaqlaşmaq və artistik tamaşanın bütün janrlarının (rəqs, pantomima, sirk) birləşdiyi hekayə, musiqi vasitəsilə real dramatik şou yaratmaq çox əhəmiyyətli bir qərar idi. Burada aktyorların step rəqsi, diyircəkli konkilər, müxtəlif üslublarda rəqslər, canlı akrobatik hərəkətlər yer alır.

Maqbet

Zınqırovların və qədim alətlərin tutqun səsləri, heyvan dəriləri, buynuzlar, mantar. Jest və səsin gücü, Dionis ilə qohumluq və eyni zamanda rəqs və mahnı ifalarının inanılmaz dərəcədə dəqiqliyi. Kədərli maskalar və qan, qırmızı şərab, təbiətin insan tərəfindən əhliləşdirilən qüvvələri. Lakin hər şeydən üstün olan, qaranlıq qış fəsli. Təəccübləndirən məqam U. Şekspirin şah əsəri ilə Sardiniya adasında tapılmış maskaların müxtəlifliyi arasında olan analogiyaların sayıdır. Sardin dili məhsuldarlığı azaltmır, o, italyan dilində sadəcə olaraq ədəbiyyat kimi qala bilənləri nəğməyə çevirir.

Parametləri və təxəyyüldə mövcud olduqlarını yaradan aktyorların bədənləri boş oyun səhnəsini canlandırırlar – daşlar, torpaq, dəmir, qan, döyüşçü pozaları, qədim Nuragi sivilizasiyasının qalıqları fonunda. Mahiyyət mənanın ötürülməsində deyil, alıcı üzərinə düşən ilkin gücdədir.

Rami Beerin “Sığınacaq” tamaşası

Səhnəyə qoyduğu “Sığınacaq” tamaşasında Beer şəxsiyyət, xarici mənşə, zülm, azadlıq, mənsubiyyət, vətən, həsrət və ev kimi konsepsiyaları tədqiq edir. Onun sözlərinə görə, bu konsepsiyalar ekzistensial baxımdan harada və nə vaxt olmasından asılı olmayaraq, hər bir insana aiddir. Ev kimi identifikasiya edilən yerin axtarışı insanın ekzistensial təcrübəsinin bir hissəsidir.
“Kibbutz” Müasir Rəqs Şirkəti, dünyada ən öndə gedən rəqs şirkətlərindən biridir və bədii rəhbəri Rami Beerin yaradıcılığı ilə tanınır. Onun eksklüziv və unikal xoreoqrafiya üslubu şirkətin həm İsraildə, həm xaricdə brendə çevrilmişdir. Texniki cəhətdən güclü və fiziki cəhətdən müxtəlif rəqqaslar komandası və dinamik həssaslığı ilə şirkət İsrail rəqsini ən yaxşı tərəfdən səciyyələndirir və mütəmadi olaraq ən nüfuzlu teatrlarda və dünya üzrə qabaqcıl festivallarda çıxış edir.

Üç coşqun gitara – “El Guapo”, “El Gentleman” və “El Grotesco”

Təqdim edilən məftunedici musiqi sənəti və şən vizual komediya sizi təəccübləndirəcək və heyrətləndirəcək.

Pol Morokkonun səhnəyə qoyduğu rəngarəng komediya və dəlisov məzhəkənin enerjili partlayışı olmaqla OLÉ! flamenko, salsa rəqsləri ilə blüz, caz və pop musiqilərinin mükəmməl qarışığıdır.

Üç latın maço gitaralarında çalıb sonra onları atmaqla, masaüstü tennis toplarını oynatmaqla və tamaşaçıları həyatlarında bəlkə də heç vaxt olmadıqları ən dəlisov, ən səs-küylü və ən maraqlı şənliyə dəvət etməklə komediyanı absurd və şənliyin yeni səviyyəsinə qaldırırlar.

Uni̇versal hadi̇sə

Obyektlərin hekayə elementi kimi tədqiqi nəticələrinə əsaslanaraq, bu tamaşanın müəllifləri dünya tarixini öz nöqteyi-nəzərlərindən göstərməyə çalışıb, bəşəriyyətin inkişafını təşkil edən bəzi hadisələr üzrə audiovizual səyahət yaratdılar. Müəlliflər obyektlərin manipulyasiyası, xoreoqrafik hərəkətlər və işıq proyeksiyalarının vəhdəti nəticəsində qısa hekayə şəklində unikal bir tarix dərsi yaratmışlar.

Vanya dayı

A.P. Çexovun ən məşhur əsərlərindən biri olan bu klassik tamaşa gündəlik həyatda acılı-şirinli günlər prizmasından əbədi sevinc və kədər mövzularına toxunur. Puç olmuş ümidlər, mənasız iş, boşuna yaşanmış həyatdan bəhs edən tamaşa bugünkü gündə bir çox insanların əhvalını əks etdirir. Vanyanın “Mən yaşamamışam!” harayı əsrlər sonra özünü doğrultdu.

Yatmış gözəl

Bu günə kimi dünya şöhrətli hekayə sadəcə olaraq P.İ. Çaykovskinin baleti ilə assosiasiyalar yaradırdı. İndi bəstəkar İ. Roqalevin, rejissor A. Maksimıçevin və rəssam T. Melnikovanın səyləri nəticəsində məşhur nağılın yeni janrı ərsəyə gəlmişdir. Vokal və reçitativ sayəsində Orta əsrlərin ən səciyyəvi janrı olan ballada əsas ifadə vasitəsinə çevrilmişdir. “Yatmış gözəl” kukla teatrının səhnəsində özlərini artıq böyük hesab edən uşaqlar və əslində hələ də uşaq olduqlarını anlayan yeniyetmələr üçün qoyulmuş bir tamaşadır.